Przejdź do dokumentu

Mieszkańcy miasteczka posiadający konta w Panelu Użytkownika MS AGH korzystają z istniejącego loginu.

Nie masz jeszcze konta?

Załóż konto

Aktualności

Zameldowanie na pobyt czasowy w MS

Zgodnie z informacjami na stronie https://gov.pl/ osoby chcące zameldować się na pobyt czasowy powinny wypełnić odpowiedni wniosek dostępny na stronie Urzędu Miasta Krakowa (do pobrania również w Administracji DS).

Kompletnie wypełniony formularz, podpisany przez osobę meldującą (pracownika Administracji DS) należy złożyć osobiście w Centrum Administracyjnym, przy al. Powstania Warszawskiego 10 (wejście od ul. Kordylewskiego) w terminie od 29.09.

Osoby niebędące obywatelami Unii Europejskiej przy składaniu dokumentów mają obowiązek okazania wizy lub karty pobytu.

Wnioski można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:40-15:00.

Administracja MS AGH

Przydział miejsc dla doktorantów oraz pracowników AGH

Szanowni Doktoranci oraz Pracownicy AGH,

Administracja Miasteczka Studenckiego AGH informuje o uruchomieniu procedury ubiegania się o przydział miejsca w domu studenckim przez osoby rozpoczynające studia doktoranckie lub zatrudnienie w AGH.

Osoby zainteresowane zakwaterowaniem w domu studenckim w roku akademickim 2021/2022 powinny złożyć elektroniczny wniosek dedykowany dla doktorantów oraz pracowników AGH, który dostępny jest w systemie informatycznym na stronie https://akademik.agh.edu.pl/ w terminie do 3 października 2021 r.

Formalności należy dopełnić wyłącznie elektronicznie. Weryfikacja Państwa statusu przez Szkołę Doktorską lub Centrum Spraw Pracowniczych AGH odbędzie się po złożeniu wniosku.

Decyzje zostaną przesłane drogą mailową, na podany w systemie adres mailowy, w terminie do 11 października 2021 r.

Zachęcamy do zapoznania się z Komunikatem Socjalnym AGH dotyczącym przydziałów miejsc w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH dla doktorantów i pracowników AGH na rok akademicki 2021/2022.

Administracja MS AGH

Informacja o przypisaniu akademika

Informujemy, że wszystkim studentom, którzy otrzymali miejsce w domu studenckim MS, w terminie do 10 września i nie dokonali wcześniej rezerwacji pokoju, w dniu 11 września został przypisany konkretny akademik, w którym powinni się zakwaterować.

Wszelkie zmiany przypisanych akademików można dokonywać wyłącznie poprzez elektroniczną giełdę zamian, która dostępna jest w systemie https://akademik.agh.edu.pl/

Przypominamy również o możliwości dokonywania rezerwacji pokoju w obrębie przypisanego akademika. Rezerwacji można będzie dokonać w systemie https://akademik.agh.edu.pl/ od 15 września.

Po blokadzie kwaterowania (1 października, o godz. 12:00) zostanie uruchomiona giełda zakwaterowań. Do skorzystania z tej funkcjonalności zapraszamy osoby, które po zakwaterowaniu, będą chciały zmienić swój akademik. Wnioski te będą sukcesywnie rozpatrywane, w miarę zwalniania się miejsc we wskazanych przez wnioskodawcę akademikach, pod warunkiem, że sytuacja epidemiologiczna na to pozwoli.

Jednocześnie przypominamy o obowiązku zgłoszenia w systemie https://akademik.agh.edu.pl/ planowanego terminu podjęcia zakwaterowania.

Administracja MS AGH

Rezerwacje pokoi

Uprzejmie informujemy o możliwości dokonania rezerwacji pokoju w systemie https://akademik.agh.edu.pl/

  • rezerwacja pokoju trzyosobowego w dowolnym akademiku o podstawowym standardzie, w którym dostępne są jeszcze wolne pokoje;
  • rezerwacja miejsca w pokoju trzyosobowym, w którym dwie osoby skierowane do tego samego akademika posiadają już rezerwację.

W każdym przypadku wskazanie kolejnych osób odbywa się za pomocą podania ich kodów autoryzacyjnych, które dostępne są w profilu po zalogowaniu.

Dodatkowe możliwości rezerwacji, w tym pokoi dwuosobowych, dostępne będą w obrębie przypisanego akademika, po 12 września.

Uwaga: liczba pokoi dostępnych do rezerwacji jest ograniczona.

Informujemy także, że osoby bez rezerwacji będą w pierwszej kolejności kwaterowane na pozostałe pojedyncze miejsca w pokojach.

Kwaterowanie na sesję egzaminacyjną

Zgodnie z organizacją roku akademickiego 2020/2021 część poprawkowa letniej sesji egzaminacyjnej dla studentów AGH została przewidziana w okresie od 1 do 15 września 2021 r.

Obecni wakacyjni mieszkańcy MS AGH - studenci AGH zainteresowani zakwaterowaniem w czasie sesji mogą kontynuować zakwaterowanie w aktualnie zamieszkałych domach studenckich do końca sesji.

Studenci AGH niebędący mieszkańcami MS, zainteresowani zakwaterowaniem w MS w okresie sesji, którzy do tej pory nie złożyli wniosków wakacyjnych, powinni się zarejestrować i złożyć w systemie informatycznym https://akademik.agh.edu.pl/ wniosek wakacyjny o przyznanie miejsca w DS.

Do kwaterowania na sesję egzaminacyjną przewidziane są niżej wymienione domy studenckie:

  • DS1 OLIMP
  • DS3 AKROPOL
  • DS14 KAPITOL
  • DS ALFA – dla studentów posiadających rezerwację w DS ALFA, którzy złożyli deklarację pobytu na rok akademicki.

Decyzje w sprawie przyznania miejsca oraz informacje dotyczące przydzielonego akademika będą na bieżąco wysyłane drogą elektroniczną na podany w systemie informatycznym adres e-mail.

Osoby podejmujące zakwaterowanie, prosimy o zgłaszanie się do wskazanych domów studenckich z legitymacją studencką oraz zdjęciem do karty mieszkańca.
Kwaterowanie studentów na sesję egzaminacyjną odbywa się codziennie przez całą dobę.

Wszystkich zakwaterowanych obowiązuje Ramowy Regulamin Mieszkańca MS AGH.
W uzasadnionych przypadkach Administracja MS AGH ma prawo odmówić zakwaterowania w DS.

Rozdział miejsc w DS dla studentów AGH na rok akademicki 2021/22

Mieszkańcy Miasteczka Studenckiego,
Studentki i Studenci AGH,

Informujemy o rozpoczęciu procedury rozdziału miejsc w domach studenckich MS AGH dla studentów AGH studiów stacjonarnych I i II stopnia na rok akademicki 2021/2022.

Rozdział miejsc w domach studenckich odbędzie się centralnie za pomocą systemu informatycznego Miasteczka Studenckiego AGH, dostępnego pod adresem https://akademik.agh.edu.pl

Kryteria przyznawania miejsc w domach studenckich są jednolite dla wszystkich Wydziałów. O przyznaniu miejsca decyduje liczba punktów, wyliczona na podstawie odległości miejsca zamieszkania studenta od Uczelni. Dodatkowo kryteria gwarantują przydział miejsca w domu studenckim dla:

  • kandydatów przyjętych na 1 rok studiów I stopnia na rok akademicki 2021/2022,
  • studentów, którym przyznano w roku akademickim 2020/2021 świadczenie pomocy materialnej w postaci stypendium socjalnego,
  • studentów, którym przyznano w roku akademickim 2020/2021 stypendium dla Osób z niepełnosprawnościami.

Zgodnie z harmonogramem, student ubiegający się o przyznanie miejsca w domu studenckim składa wyłącznie elektroniczny wniosek w systemie informatycznym.

Szczegółowe informacje znajdują się pod adresem https://akademik.agh.edu.pl

Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do składania elektronicznych wniosków w systemie informatycznym od 17 maja 2021 r. Jednocześnie informujemy, że w poprzednich latach wszyscy studenci AGH, którzy ubiegając się o przydział miejsca wykorzystali wszystkie możliwości przewidziane w procedurze, miejsca te otrzymali.

Dyrekcja Miasteczka Studenckiego AGH

Informacja o przypisaniu akademika

Informujemy, że wszystkim studentom, którzy otrzymali miejsce w domu studenckim MS, w terminie do 11 września i nie dokonali wcześniej rezerwacji pokoju, w dniu 12 września został przypisany konkretny akademik, w którym powinni się zakwaterować.

Wszelkie zmiany przypisanych akademików można dokonywać wyłącznie poprzez elektroniczną giełdę zamian, która dostępna jest w systemie https://akademik.agh.edu.pl/
Przypominamy również o możliwości dokonywania rezerwacji pokoju w obrębie przypisanego akademika. Rezerwacji można dokonać w systemie https://akademik.agh.edu.pl/

Ponadto, informujemy, że w dziale „Informacje dla studentów" pojawiły się „Informacje dotyczące rozdziału miejsc w domach studenckich MS na rok akademicki 2020/2021 dla kandydatów przyjętych na 1 rok studiów II stopnia w ramach rekrutacji wrześniowej”. Zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z dokumentem i składania wniosków o przyznanie miejsca.

Ze względu na obowiązujący stan epidemii, w tym roku po blokadzie kwaterowania (1 października, godz. 12:00) nie zostanie uruchomiona giełda zakwaterowań. Zmiana przypisanego akademika może nastąpić wyłącznie przed podjęciem zakwaterowania, poprzez giełdę skierowań. Osoby chętne zachęcamy do skorzystania z tej możliwości.

Jednocześnie przypominamy o obowiązku zgłoszenia w systemie https://akademik.agh.edu.pl/ planowanego terminu podjęcia zakwaterowania.

Administracja MS AGH