Aktualności

Rejestracja dla studentów I roku

W terminie od 9 do 31 lipca 2013 r. studenci AGH, przyjęci na studia pierwszego stopnia, będą mogli rejestrować się w systemie i składać elektroniczne wnioski o przyznanie miejsca w domu studenckim na rok akademicki 2013/2014. Prosimy o uważne zapoznanie się z dokumentami na podstronie "Informacje dla studentów".

Informacje dla kandydatów

Ze względu na możliwy długi czas oczekiwania na wydanie stosownych zaświadczeń, prosimy kandydatów na studia na AGH zainteresowanych zamieszkaniem w akademikach Miasteczka Studenckiego AGH o jak najwcześniejsze ubieganie się o dokumenty niezbędne do rozpatrzenia wniosku, dostępne pod adresem: https://akademik.agh.edu.pl/dokumenty/

Terminy składania odwołań

W terminie od 1 do 14 lipca 2013 r. studenci będą mogli składać w systemie informatycznym elektroniczne odwołania w formie wniosków o:

  • przyznanie dodatkowego miejsca dla małżonka lub dziecka
  • ponowne rozpatrzenie sprawy przy uwzględnieni dodatkowych szczególnych okoliczności
  • rozpatrzenie sprawy po terminie

Zmiana terminu składania wniosków

Ostateczny termin składania w dziekanatach wniosków i kompletu wymaganych dokumentów został przesunięty na 24 czerwca 2013 (poniedziałek). Szczegółowe informacje znajdują się w harmonogramie przyznawania miejsc.

Rejestracja rozpoczęta

Rozpoczął się etap rejestracji i składania wniosków o przyznanie miejsca w domu studenckim na rok 2013/2014 dla obecnych studentów AGH (studiów stacjonarnych I i II stopnia). Prosimy zapoznać się z dokumentami na podstronie "Informacje dla studentów".

Harmonogram przyznawania miejsc w domach studenckich dla osób, które w roku akademickim 2013/2014 rozpoczną na AGH studia stacjonarne I lub II stopnia zostanie opublikowany w terminie późniejszym.